Menu Sluiten

Personalized logistics

Personalized logistics

Personalized logistics

Drie bezorg- en ophaalmogelijkheden per dag

Anytime
Onze chauffeurs zijn de hele dag onderweg. Bezorgen en ophalen is daarom al mogelijk binnen 4 uur na een melding. Een aantrekkelijke optie is ons Anytime concept: tegen een gunstig tarief staat onze bezorger gemiddeld al binnen 6 uur bij u of de polishouder voor de deur.

Leen- en vervangproducten op voorraad
Als we een niet-werkend product ophalen kunnen we direct een vervangend of leentoestel afleveren. Leenapparaten leveren we met alle benodigde accessoires. Gemiddeld brengen wij een product na drie tot vijf werkdagen gerepareerd terug.

Flexibele tijdvensters
We brengen of halen op elke gewenste locatie in de Benelux producten. Dit kan bijvoorbeeld thuis of op een zakelijk adres, van maandag tot en met zondag tussen 08:00 tot 22:00 uur. Als het nodig is spreken we een ruimer of een strakker tijdvenster af van maximaal 4 tot minimaal 3 uur. De klant kiest het gewenste tijdvenster en ontvangt een bevestiging. Niemand hoeft onnodig thuis te blijven én is er optimale duidelijkheid over het exacte levertijdstip.

24 uur service/express
Is je verzekeringsclaim op werkdagen voor 14.30 uur geregistreerd dan haalt onze koerier je telefoon dezelfde dag nog op. De volgende werkdag heb je jouw gerepareerde eigen toestel of een gelijkwaardig toestel (binnen +- 24 uur)

ND delivery
My Dynasure

Altijd op de hoogte

MyDynasure
Uw klanten en u kunnen reparaties volgen via Track & Trace. In Track & Trace is ook, real-time, de status van de vezending te zien. Via MyDynasure volgt u de exacte route van de chauffeur en ziet u hoe laat deze op bestemming arriveert.

Communicatie via e-mail & SMS
Op de dag van levering krijgt uw klant het verwachte tijdstip van levering te horen. 30 tot 60 minuten voor aankomst volgt nog een sms’je.