Hoe we werken
1. Claimmanagement & Polismanagement
- Claimregistratie – online of telefonisch
- Claimvalidatie – check claim met polis
- Polisdatabasebeheer – beheer van de complete polisdatabase
- Afspraken maken – voor snelle claimafhandeling
- Fraudepreventie – door grondige inspectie & compensatie met gesloten beurs
2. Voorraadmanagement & Claimfulfillment
- Leen- en vervangtoestellen op voorraad – nooit lang zonder smartphone
- Opslag van onderdelen en ruiltelefoons – toestellen worden snel gerepareerd
3. Personalized logistics
- Drie bezorg- en ophaalmogelijkheden per dag – zelfs al binnen 4 uur na melding
- Toestel omruilen aan de deur met flexibele tijdvensters – wanneer het de klant uitkomt
- Real-time Track & Trace – precies weten wanneer de chauffeur komt
- Updates per sms, e-mail en op de website – op de hoogte blijven van de zending
4. Screening & Reparatie
- Inspectie – een grondige diagnose van het toestel
- Green Repair & Refurbishment – tot 40% kostenbesparing zonder kwaliteitsverlies
- Alle smartphone-merken – alles onder één dak
- Vervanging - als reparatie niet mogelijk is
- Verschillende productgroepen - smartphones en andere personal electronics
- Gecertificeerde reparatiecentra – awardwinnende experts