• Dynafix

Hoe we werken

1. Claimmanagement & Polismanagement

  • Claimregistratie – online of telefonisch
  • Claimvalidatie – check claim met polis
  • Polisdatabasebeheer – beheer van de complete polisdatabase
  • Afspraken maken – voor snelle claimafhandeling
  • Fraudepreventie – door grondige inspectie & compensatie met gesloten beurs  
     

2. Voorraadmanagement & Claimfulfillment

  • Leen- en vervangtoestellen op voorraad – nooit lang zonder smartphone 
  • Opslag van onderdelen en ruiltelefoons – toestellen worden snel gerepareerd
     

3. Personalized logistics

  • Drie bezorg- en ophaalmogelijkheden per dag – zelfs al binnen 4 uur na melding
  • Toestel omruilen aan de deur met flexibele tijdvensters – wanneer het de klant uitkomt
  • Real-time Track & Trace – precies weten wanneer de chauffeur komt
  • Updates per sms, e-mail en op de website – op de hoogte blijven van de zending

 

4. Screening & Reparatie

  • Inspectie – een grondige diagnose van het toestel
  • Green Repair & Refurbishment – tot 40% kostenbesparing zonder kwaliteitsverlies
  • Alle smartphone-merken – alles onder één dak
  • Vervanging - als reparatie niet mogelijk is
  • Verschillende productgroepen - smartphones en andere personal electronics
  • Gecertificeerde reparatiecentra – awardwinnende experts